niedziela, 8 lipca 2012

Wyniki Candy

Cześć!!!Nie miałam okazji pokazać Wam moich ostatnich zdobyczy:) Dzisiaj zdobyte matrioszki:
W ubiegłym tygodniu trafiłam na obraz w stylu art deco. Kupiłam bez namysłu za całe 7zł:)

Lampion na świeczkę:
Tak się prezentuje na tle innych drobiazgów:
 
A tu jeszcze drewniane domino
                                                  Przydasie, czyli kawałki świecznika
 Metalowa paterka za 1zł. Ma przebarwienia, ale myślę, że za taką cenę to może być:)
 I jeszcze jedna matrioszka- bardziej nowoczesna. Jest bardzo zniszczona, dlatego planuję przeprowadzić renowację:) Na święta będzie w sam raz:)
A teraz najważniejsze:) Tak jak obiecałam dzisiaj podam wyniki candy. Dziękuję wszystkim 8 uczestniczkom za udział:) Zwyciężczynie wylosował mój A. Na pierwszy zestaw zapisały się dwie uczestniczki:)
Wygrały: ada i magda z bublowni
Natomiast drugi zestaw wygrała: Gosha
 Gratuluję dziewczyny i proszę o podanie mi adresów do wysyłki:)

7 komentarzy :

  1. Dziękujemy Kochana!!! Cieszymy się niesamowicie :))))) Już wysyłam wszystko na maila/ Pozdrawiam cieplutko, Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki :) Zaraz wyślę maila :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ zdobyczy... Same ciekawe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. To domno jest świetne, wręcz rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. Już i tak jest lepiej... Ciągle jednak biorą obaj antybiotyk.
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdobycze :)
    Dziękuję za zabawę i Gratuluję Zwyciężczyniom :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka